Hon svarar på frågor om tjejers kroppar

Bildkälla
I den här kategorin svarar jag på frågor kring kvinnokroppen. Härliga, mjuka, kurviga, platta, hårda, lena, skimrande och speciella kvinnokroppen.
Alla frågor besvaras så gott jag kan efter egna erfarenheter och efterforskningar. Vill påminna om att jag inte har någon utbildning inom området, utan bara ett stort brinnande intresse.
Ställ era frågor i kommentarsfältet eller kontakta mig på [email protected]

Kommentarer/frågor
Postat av: M

Kan du inte ha bilder på mulliga kvinnor också? Om du är intresserad av allt det du skriver att du är intresserad av, så borde du inse att du drar mer folk om du vänder dig till både smala, mulliga och större storlekar.

2011-07-06 @ 19:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback