Hon svarar på frågor om kärlek

Bildkälla
Kärlek är inte alltid en dans på rosor. Men det KAN vara en dans på rosor. När det är svårt - eller för lätt - väcks ofta frågor. Fråga mig om allt som rör kärlek, så svarar jag så gott jag kan.
Alla frågor besvaras så gott jag kan efter egna erfarenheter och efterforskningar. Vill påminna om att jag inte har någon utbildning inom området, utan bara ett stort brinnande intresse.
Ställ era frågor i kommentarsfältet eller kontakta mig på [email protected]

Kommentarer/frågor
Postat av: Julia

Hejsan!

Jag måste ju bara fråga dig. Jag är 16 år och ska i höst börja i gymnasiet. Men jag har aldrig haft en kille. Mitt utseende är det absolut inget problem med för det är jag väldigt nöjd med men jag är vädigt blyg och har svårt att vara spontan och våga pratar "obegränsat" om man nu kan säga så när det kommer till att prata med killar.

Om ja skulle säga det själv är jag en super go tjej som håller mig aktiv i vardagen och har en hel del kompisar men eftersom att jag har så svårt att prata med killar har detta gjort att jag är singel och har alltid vart!

Har du några tips på hur jag kan förbättra mitt självförtroende när det gäller att prata med killar? Och inte de mest typiska svaren som gå fram och ge komplimanger till en snygg kille på stan ellernågot sånt. Utan kanske ämnen man kan prata om när man pratar med en kille samtidigt kanske lite "övningar" som förbättrar självförtroende gällande dethär. :D

Tack så jätte mycket för svar

Kram Julia

2011-07-08 @ 23:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback