Hon svarar på frågor om killars kroppar

Bildkälla
Killars kroppar är något fantastiskt. De kan vara lika vackra oavsett om de är muskulösa eller taniga. De är minst lika komplicerade som tjejers kroppar, även om det pratas mest om mens, äggstockar, livmoder och bröst. Eftersom det verkar pratas minst om killars kroppar kan jag tänka mig att många frågor och funderingar väcks.
Alla frågor besvaras så gott jag kan efter egna erfarenheter och efterforskningar.
Vill påminna om att jag inte har någon utbildning inom området, utan bara ett stort brinnande intresse.
Ställ era frågor i kommentarsfältet eller kontakta mig på [email protected]

Kommentarer/frågor
Postat av: Fredrik

Hej!

När jag vaknar med morgonstånd tänker jag på en ung kvinna i kassan på Systembolaget..

Har ingen flickvän och känner mig ensam... behöver goda råd ifrån en kvinna.

2011-07-06 @ 16:00:32
Postat av: Leif

Har samma problem som Fredrik här ovan, hur ska jag göra för att få en go och gla' tjej? Eller finns det något sätt att bli av med det här nedrans morgonståndet? känns som det skrattar mig rakt opp i ansiktet...

är desperat!!! du måste svara!!

2011-07-06 @ 19:29:22
Postat av: Fredrik

Hej igen, min ovanstående fråga handlar i första hand om sexualitet och saknad efter kvinnlig ömhet.

Jag vill inte betala för sex.

2011-07-07 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback